Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!
Всього оголошень: 3261
За сьогодні: 0
Вже продано: 522
На перевірці: 0

Авто новини:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Чим нас здивував новий Mercedes EQS

Електричний седан представницького рівня дебютував декілька днів тому, але і досі тривають дискусії стосовно зовнішності та салону цього надсучасного автомобіля від компанії Mercedes. Безкомпромісний EQS має в своєму активі сучасні технології які розраховані на декілька років вперед, адже останнім часом автомобілі почали втрачати актуальність вже через рік після старту продажів. На початку будуть доступні моделі з індексами EQS 450 та EQS 580 4Matic. Цікавий факт – пробіг EQS на одному заряді складе рекордні 760 км, що перевершує показники Tesla Model S.

В Mercedes EQS з’являться нові акумуляторні батареї, які матимуть більшу щільність та корисний об’єм на 107,8 кВт/год. Архітектура акумуляторів розрахована на швидку зарядку з потужністю струму до 200 кВт, тому зарядити батарею до 80% можна всього за 30 хвилин. В базі автомобіль отримує звичайний зарядний пристрій змінного струму на 11 кВт, а за доплату пропонується зарядка на 22 кВт, що зменшить час зарядки з 10 годин до п’яти. Модель з індексом EQS 450 оснащена електричним двигуном на 330 к.с. та 560 Нм крутного моменту. Динаміка розгону з 0 до швидкості у 100 км/год складає 6,2 секунди, при цьому маса автомобіля дорівнює 2,5 тони. EQS 580 4Matic пропонує систему повного приводу та двигун на 515 к.с., через що швидкість прискорення до першої сотні вже наближається до 4,3 секунди. Максимальна швидкість електрокара від Mercedes становитиме 210 км/год. Згодом на ринок вийде версія EQS AMG, яка матиме 750-сильний мотор. Крім того що автомобіль побудовано на електрифікованій платформі, він оснащений пневматичною підвіскою з виборами режимів їзди Eco, Comfort, Sport та Individual. При загальній довжині кузова у 5,2 метри, автомобіль матиме повно кероване шасі для зменшення радіуса розвороту.

Дизайн інтер'єру зосереджений на 55,5-дюймовій інформаційно-розважальній системі Hyperscreen MBUX, яка поєднує в собі три окремі дисплеї. Перший дисплей на 12,3 дюйми відображає інформацію про швидкість руху та дані з бортового комп’ютера. Розважальні функції поєднані в центральному екрані на 17,7-дюйма та 12,3-дюймового монітору для переднього пасажира. Гіпер екран побудований на технології OLED та здатен адаптуватись до освітлення. Загальна якість матеріалів оздоблення знаходиться на дуже високому рівні, який поки що недосяжний для конкурентів.

Крім суто технологічних фішек повернімось до практичних вад нового електроавтомобіля. Виробник заявив 610 літрів об’єм багажного відсіку, а це навіть більше ніж у флагманського седана S-Class. Новачок буквально нашпигований системами допомоги водію та різним обладнанням з безпеки. Орієнтовна вартість базової моделі на європейському ринку складатиме біля 110 тисяч євро…

 

 

 

24.04.2021
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Чим нас здивував новий Mercedes EQS

Політика конфіденційності